[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4655: Undefined index: WHO_WISITED_TODAY
Ocean Souls • Zobacz wątek - "Metalowy" wizerunek


Zaloguj | Zarejestruj


Strefa czasowa: UTC + 1


Teraz jest 27 wrz 2022, o 17:58




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Przejdź na stronę <<  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  >>
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sie 2013, o 19:06 
Wishmaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2011, o 19:14
Posty: 292
Hmmmmm, nie Siren. Style sie zmieniaja. Ja primo chcialam miec glany z blacha,secundo ktos wymyslil glany z klamrami i zamkiem,tertio spodobaly mi sie takie,quatro ja wlasnie chcialam,zeby sie czyms wyróznaly,quinto klamry,a raczej paski chronia w znacznej czesci but przed urazami mechanicznymi. Taka byla moja motywacja,do kupienia sobie takich. Powtarzam jeszcze raz. PODOBALY MI SIE TAKIE ,TO SOBIE KUPILAM. Co nie znaczy,ze inne krytykuje. Nie obchodzi mnie w tym momencie czy sa trv czy nie
Jak juz kiedys pisalam,nikt nigdy nie bedzie ten trv,trv.
Mam takie glany,zamierzam o nie dbac i jestem dumna z ich posiadania.
Pamietajcie :
KTO MA GLANY JEST KOCHANY!!!

_________________
http://kimka20os.blog.pl/
Zapraszam na mojego nowego bloga! METALMHROCZNY HAUL ZAKUPOWY!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2013, o 19:13 
Imaginaerum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 19:09
Posty: 2917
Lokalizacja: Wawka
kimka20 napisał(a):
secundo ktos wymyslil glany z klamrami i zamkiem

Ktoś również wymyślił np. trampki na obcasach.


Kimka, a dlaczego nie chciałaś/nie chcesz zostać gothem? Oni się tak fajnie ubierają. Zwłaszcza dziewczyny.

_________________
Manogerls newer sikajoooooom! :D
Daviduzz napisał(a):
Jak będzie straszna pogoda, lało, wiało, duszno i porno :)

VAGINAERUM! A DREAM EMPORIUM!

Turn loose the bladder and piss calm.

Rise of Perła and Gomorrah!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2013, o 20:33 
Imaginaerum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2005, o 19:42
Posty: 2994
Lokalizacja: Nowa Huta.
PannaKabaczkowa napisał(a):
kimka20 napisał(a):
secundo ktos wymyslil glany z klamrami i zamkiem

Ktoś również wymyślił np. trampki na obcasach.


Obrazek

:lol: :lol: :lol:

_________________
http://krzkropka.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2013, o 20:43 
Angels Fall First
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 11:34
Posty: 76
Lokalizacja: Gołdap
Moja wychowawczyni w podstawówce miała podobne, ale nawet w nich była niższa od większości klasy :lol:

_________________
"(...)moje życie barw milionem malowane
A każda chwila nazbyt droga
By błądzić między mirażami
Dlatego wierzę w siebie a nie w boga !
"
last.fm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 13:40 
Wishmaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2011, o 19:14
Posty: 292
Czemu nie chce zostac gothem? Otóz nie podoba mi sie ich makijaz. Ja w ogóle nie lubie makijazu i jak cos to w doroslym wieku bede najwyzej troche mazac sie korektorem [ nie wiem czy to prawidlowa nazwa,w kazdym razie to czego sie uzywa,zeby zakryc jakies pryszcze lub przebarwienia] i konturówka [ cos takiego,zeby miec bardziej zarysowana linie oczu]
Poza tym nie za bardzo trawie ten gothic metal. NW mi calkowicie wystarczy.

_________________
http://kimka20os.blog.pl/
Zapraszam na mojego nowego bloga! METALMHROCZNY HAUL ZAKUPOWY!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 13:51 
Imaginaerum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2005, o 19:42
Posty: 2994
Lokalizacja: Nowa Huta.
Nie lubie nazwy 'konturówka' do oczu. Kredka. Wystarczy. Jak slyszę 'konturówka' to od razu myślę o ustach.

Anyway - gothic metal z gotykiem to tak naprawdę niewiele ma wspólnego. ;)

_________________
http://krzkropka.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 13:58 
Imaginaerum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2009, o 20:00
Posty: 2168
Charism napisał(a):
Nie lubie nazwy 'konturówka' do oczu. Kredka. Wystarczy. Jak slyszę 'konturówka' to od razu myślę o ustach.

+1
Kredka do oczu, konturówka do ust.

Kimka poczekaj jeszcze z 4 lata, to wtedy sama sie zaczniesz malować i eksperymentować! ;) Zresztą lepszy eyeliner niż kredka do oczu!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 15:08 
Wishmaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2011, o 19:14
Posty: 292
Nie przecze. Nie znam sie w ogóle. Jak patrze jak dziewczyny w klasie te wszystkie kosmetyki nosza w plecaku to mi troche glupio,bo nie wiem co do czego.
Gothic metal nie równa sie gothom?????
No wiem,ze goci wierza w wampiry i smoki. To czego w takim razie sluchaja?

_________________
http://kimka20os.blog.pl/
Zapraszam na mojego nowego bloga! METALMHROCZNY HAUL ZAKUPOWY!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 15:55 
Oceanborn
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2012, o 18:40
Posty: 225
Lokalizacja: Rybnik
kimka20 napisał(a):
No wiem,ze goci wierza w wampiry i smoki. To czego w takim razie sluchaja?


Odgłosów wysysania krwi, szelestu nietoperzowych skrzydeł i ryku smoków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 15:57 
Dark Passion Play
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 17:48
Posty: 1295
kimka20 napisał(a):
To czego w takim razie sluchaja?

Rocka gotyckiego.

Miałam zakładać zresztą temat ogólnogatunkowy, widzę, że zapotrzebowanie jednak jest. ;)

_________________
If we burn our wings flying too close to the sun
If the moment of glory is over before it's begun
If the dream is won, though everything is lost
We will pay the price, but we will not count the cost


"Sikasz? Bo polityk nie." :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 15:58 
Once
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2011, o 09:04
Posty: 963
Lokalizacja: Planet Hell
I Blog 27, to mhrok i zuo w najczystszej postaci.

_________________
"We are going to die, and that makes us the lucky ones."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 17:04 
Once
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2007, o 15:56
Posty: 1062
Lokalizacja: Kraków
kimka20 napisał(a):
Poza tym nie za bardzo trawie ten gothic metal. NW mi calkowicie wystarczy.

Nightwish to nie gothic metal.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 17:22 
Once
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:23
Posty: 1107
Czekałam, aż to ktoś wreszcie napisze.

Kimka, zostań cyber gothem, to jest dopiero czad xD

_________________
Hush... It's okay, dry your eye...Soulmate dry your eye, 'cause Soulmates Never Die...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 18:04 
Imaginaerum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2005, o 19:42
Posty: 2994
Lokalizacja: Nowa Huta.
Cybergoci są fajni. ;P I fajnej muzyki słuchają, o!

(tak od 1:10)
http://www.youtube.com/watch?v=Qbpz_NPU4XU

_________________
http://krzkropka.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2013, o 18:56 
Wishmaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2011, o 19:14
Posty: 292
Hmmmm,kiedys ogladalam film o subkulturach. Byli tam goci,którzy przyznawali,ze ich zespolem nr 1 jest NW,a raczej byl dopóki byla Tarja...
Cybergoth???? A co to za cudo?
Ja gothem raczej nie.... Nie lubie chodzic w sukienkach.

_________________
http://kimka20os.blog.pl/
Zapraszam na mojego nowego bloga! METALMHROCZNY HAUL ZAKUPOWY!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Przejdź na stronę <<  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron