[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4655: Undefined index: WHO_WISITED_TODAY
Ocean Souls • Zobacz wątek - Żilina, 16 września 2005


Zaloguj | Zarejestruj


Strefa czasowa: UTC + 1


Teraz jest 1 paź 2022, o 15:27




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  >>
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2005, o 18:05 
Wishmaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2005, o 20:16
Posty: 332
Lokalizacja: Kraków
Pewnie i tak już wszyscy o tym wiedzą ale 16 IX jest samodzielny koncert Nw ,kilkadziesiąt kilometrów za naszą granicą u naszych południowych sąsiadów http://www.epg.sk
kONCERT JEST W ZILINIE A NIE JAK MIAŁO BYĆ PIERWOTNIE W bYSTRZYCY


Edit:
która to już zmiana postu :wink:


Ostatnio edytowano 20 lip 2005, o 11:05 przez Maciek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 08:18 
Highest Hopes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, o 13:24
Posty: 1126
Lokalizacja: Leszno
że sobie Słowacy już drugi raz potrafią zorganizowac koncert NW, a u nas dupa maryna (za przeproszeniem) ...
ma ktos może mape, gdzie dokładnie jest Zlina? ile km od Polskiej granicy

_________________
Angels, they fell first but I'm still here
Alone as they are drawing near ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 10:00 
Wishmaster
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2005, o 20:16
Posty: 332
Lokalizacja: Kraków
MedeA napisał(a):
że sobie Słowacy już drugi raz potrafią zorganizowac koncert NW, a u nas dupa maryna (za przeproszeniem) ...
ma ktos może mape, gdzie dokładnie jest Zlina? ile km od Polskiej granicy


Żylina jest jakieś 25 km od polskiej granicy
tak na marginesie to koncert jest w Hali

Jnfo jest na stronie


Ostatnio edytowano 30 cze 2005, o 10:15 przez Maciek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 10:08 
Byt Transcendentny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, o 14:11
Posty: 4678
Lokalizacja: Nie ma na mapach
Jakiż smutny jestem, że do granicy słowackiej mam max. 20km :>

A jakiś cenniczek może? Jakieś głębsze info? :>

_________________
Życie to tylko żart, dowcip, i jeśli czujesz się źle, przejmujesz czymś to znaczy, że dałeś się nabrać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2005, o 10:23 
End of Innocence

Dołączył(a): 26 kwi 2005, o 20:28
Posty: 778
Ech... A jakże mnie jest wesoło, że PO 15 września mam egzamin... Grrrrrr... Zaraza.... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, o 16:37 
Oceanborn
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, o 20:41
Posty: 141
Lokalizacja: Łódź
Nio nio nio.... może na to uda mi się wybrać? Widzę już te baty jak chodzi o pieniądze, no ale.... próbujemy, próbujemy :D

_________________
Lady with a violin
Playing to the seas
Harken to the sound
Of calling


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2005, o 18:02 
Highest Hopes
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, o 13:24
Posty: 1126
Lokalizacja: Leszno
koncert został przeniesiony na 16 października, BORIK HALL, Zilina ... jak tak bedą przekładac dalej, to nigdy nie dojdzie do koncertu :roll:

_________________
Angels, they fell first but I'm still here
Alone as they are drawing near ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2005, o 21:26 
Once

Dołączył(a): 26 kwi 2005, o 16:17
Posty: 857
Hehehe, na oficjalnej stronie NW znów jest nowa data koncertu w Żilinie!!! Tym razem to jest 16 września!!!! Co Wy na to?? :shock:
W pażdzierniku jadą do Brazylii!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, o 17:11 
Użyszkodnik

Dołączył(a): 22 lip 2005, o 21:46
Posty: 4
Lokalizacja: Rzeszów
Ok koncert jest ale gdzie mozna na niego bilety nabyc :)
bo cos czuje ze w osiedlowym kiosku ruchu nie dostane :)
a i moze by ie tak na niego całym forum wybrac
papa i pozdrawiam :d

PS;
przepraszam ze wczesniej nasmiecilem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2005, o 16:08 
Once

Dołączył(a): 26 kwi 2005, o 16:17
Posty: 857
http://www.ticketportal.sk/Podujatie_se ... p?ID=10678

Tu jest namiar na zakup biletów. Info niestety po czesku, ale można też wybrać angielską wersję językową. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sie 2005, o 06:31 
From Wishes to Eternity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2005, o 14:05
Posty: 492
Lokalizacja: Białystok
ja nie chcę nic zapeszać, ale na 99% tam będę... tylko jeszcze kwestia kasy zostaje... tyle że ja nie mam jak od rodziców wybłagać, bo za daleko mieszkają.

_________________
You believe but what you see
You receive but what you give


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sie 2005, o 18:01 
Once
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2005, o 19:06
Posty: 900
Lokalizacja: Wawa
No patrz Marcinie, to podobnie jak u mnie :D Tylko że ja na 99% tam nie pojadę :P Ech... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, o 21:24 
Byt Transcendentny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2005, o 14:11
Posty: 4678
Lokalizacja: Nie ma na mapach
http://img358.imageshack.us/img358/5981 ... 7tu3ul.jpg

Część dzisiejszych zakupów :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Życie to tylko żart, dowcip, i jeśli czujesz się źle, przejmujesz czymś to znaczy, że dałeś się nabrać


Ostatnio edytowano 17 wrz 2005, o 21:21 przez Beezqp, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, o 21:48 
Wishmaster

Dołączył(a): 9 sie 2005, o 18:33
Posty: 259
Zazdroszczeeee też bym sobie pojechała jakbym miała tak blisko :roll: I tak dobrze że się do Chorzowa dotelepałam znad morza ;) Nie wszyscy mają tak dobrze mieszkać na południu... ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, o 22:22 
Over the hills and far away
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2005, o 21:11
Posty: 519
Lokalizacja: zewsząd
Ja też jadę :> Już się nie mogę doczekać. Mieszkam w okolicach Beezqp'a, więc powiedzmy, że mam nie najdalej ;) Chyba że się zgubię w drodze do Ziliny :D

_________________
The Child, bless thee & keep thee forever...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron